fbpx

Katrien

Logistiek Manager | Manager Operations | Administratieassistent

Lembeek

Was beschikbaar op 01-02-2024

€59/u

0+ jaar ervaring in Administration

Ervaring in Sector:

Skills

EngelstaligFranstaligSecretariëleOffice ManagementMicrosoft WordTeamsMicrosoft OfficeCoördinatie Van De TakenSharePointOneNoteAccessSecretariaatPowerPointMS OutlookVerkoopgebiedUitgaande PakkettenWordReglementeringDagelijkse OperatieTransport & LogistiekOutlookExcelAdministratieve TakenLogistiek / TransportLandstalen Nederlands

Referenties

Meer projecten

Opleidingen

Meer opleidingen

Talenkennis


Vorige freelance projecten

Meer projecten

Wat zegt GIGHOUSE


Thibault is de ideale kandidaat om jouw ondermeing te transformeren. Hij weet een enorme drive te combineren met een werkethiek niet niet te evenaren valt.os laudantium praesentium laboriosam, dolorem dolore quos, sint optio sunt iure, unde maiores aut numquam eum ut cum veritatis consequuntur rerum! possimus inve.

Wat zegt Katrien


Ik ben Katrien uit Lembeek en ben beschikbaar als administratief (commercieel) bediende, logistiek bediende, customer care, structuur brengen en ontzorgen van bedrijven. Ik heb ervaring met: People Management: Motiveren en coachen, veranderingstrajecten en persoonlijke ontwikkeling Network & Procurement: Contractonderhandelingen en budgetbeheer, tenders. Operations: Opvolging en optimalisatie van administratieve/logistieke/operationele flows, opzetten en opvolgen van KPI's Administration & Customer Care: Opmaken en opvolgen van offertes, klachtenbeheer. Wie ben ik? Flexibel, nieuwsgierig en can-do mentaliteit. Structurele en efficiënte aanpak van taken en projecten. Uitstekende interpersoonlijke en communicatieve vaardigheden. Positieve en enthousiaste persoonlijkheid die zich vlot aanpast aan het niveau van diverse stakeholders. Talenkennis: Nederlands - Frans - Engels Na iets meer dan 20 jaar actief te zijn als Operations Manager in diverse sectoren heb ik ervoor gekozen om mijn opgedane ervaringen en kennis te gaan delen als freelancer. Essenza werd opgestart eind 2023 en richt zich voornamelijk op eenmanszaken en kleinere KMO's. Essenza is jouw partner als je op zoek bent naar een flexibele en multi inzetbare kracht. Heb je nood aan een partner die voor jou spotoprachten kan vervullen, last-minute vervangingen kan opnemen of deeltijdse opdrachten voor lange termijn kan invullen, laat ons dan zeker eens praten. Essenza zorgt ervoor dat jij tijd kan maken voor het essentiële.

Persoonlijkheid


  • Flexibel
  • Lange uren
  • Meegaand

Wil je kennismaken met Katrien?

Ik wil Gilles leren kennen

Katrien

Commercieel administratief bediende

✅ Beschikbaar


Lembeek
Beschikbaar vanaf: 2024-02-01
5 dag(en) / per week
+ 17 jaar ervaring in Human Resources

Skills

EngelstaligFranstaligSecretariëleOffice ManagementMicrosoft WordTeamsMicrosoft OfficeCoördinatie Van De TakenSharePointOneNoteAccessSecretariaatPowerPointMS OutlookVerkoopgebiedUitgaande PakkettenWordReglementeringDagelijkse OperatieTransport & LogistiekOutlookExcelAdministratieve TakenLogistiek / TransportLandstalen Nederlands

Referenties (+3)

EngelstaligFranstaligSecretariëleOffice ManagementMicrosoft WordTeamsMicrosoft OfficeCoördinatie Van De TakenSharePointOneNoteAccessSecretariaatPowerPointMS OutlookVerkoopgebiedUitgaande PakkettenWordReglementeringDagelijkse OperatieTransport & LogistiekOutlookExcelAdministratieve TakenLogistiek / TransportLandstalen Nederlands

Skills

EngelstaligFranstaligSecretariëleOffice ManagementMicrosoft WordTeamsMicrosoft OfficeCoördinatie Van De TakenSharePointOneNoteAccessSecretariaatPowerPointMS OutlookVerkoopgebiedUitgaande PakkettenWordReglementeringDagelijkse OperatieTransport & LogistiekOutlookExcelAdministratieve TakenLogistiek / TransportLandstalen Nederlands

Referenties

EngelstaligFranstaligSecretariëleOffice ManagementMicrosoft WordTeamsMicrosoft OfficeCoördinatie Van De TakenSharePointOneNoteAccessSecretariaatPowerPointMS OutlookVerkoopgebiedUitgaande PakkettenWordReglementeringDagelijkse OperatieTransport & LogistiekOutlookExcelAdministratieve TakenLogistiek / TransportLandstalen Nederlands

GIGHOUSE opinie

GIGHOUSE-Score:

Graag stel ik je voor aan Katrien. Katrien heeft een bachelor hotelmanagement maar eigenlijk was haar eerste keuze om criminologie te gaan studeren en zo bij de politie te gaan werken.

Katrien heeft een heel mooi parcours afgelegd en heeft 20 jaar gewerkt in middle management gewerkt als operations manager.

Op vandaag werkt Katrien als freelancer en wil ze bedrijven en zaakvoerders ontzorgen, middle management hoeft niet meer maar ze kan wel haar ervaringen gebruiken om bedrijven te ondersteunen. Katrien haar sterktes? Ze heeft maar 2 woorden nodig om te weten wat ze moet doen, ze is heel snel ingewerkt, ze spit heel graag uit en werkt heel oplossingsgericht. Bovendien is ze perfect 3-talig én heeft ze zeer goede kennis van ERP, SAP, Navision.

 

❤️ Katrien is een matuur ingestelde, hands-on dame met pit. Ze spreekt vol passie, is heel enthousiast en flexibel, zowel qua taken als uren. Ze wil vooruit! Katrien heeft graag afwisseling en denkt ook wel graag mee. Ze kan zeker ook puur uitvoerend werken. U vraagt, Katrien doet het en dit met een groot enthousiasme!

🤝 ervaring binnen administratie, people management, operations binnen productie, logistiek, retail

🔎 zoekt opdrachten als administratief bediende, management assistant, coördinerende functies, customer service, customer care

🌍 talenkennis: ND / FR / ENG (vloeiend)

 

Jobinhoudelijk:

Gedane taken:

  • Motiveren en coachen, veranderingstrajecten en persoonlijke ontwikkeling
  • Network & Procurement
  • Contractonderhandelingen en budgetbeheer, tenders
  • Opvolging en optimalisatie van administratieve/logistieke/operationele flows, opzetten en opvolgen van KPI's 
  • Administration & Customer Care
  • Opmaken en opvolgen van offertes, klachtenbeheer

Good to know:

👌🏻 Bachelor Hotelmanagement

👌🏻 3-talig NL-FR-ENG

👌🏻 zeer goede kennis SAP, Navision, ERP

Ik ben Katrien uit Lembeek en ben beschikbaar als administratief (commercieel) bediende, logistiek bediende, customer care, structuur brengen en ontzorgen van bedrijven. Ik heb ervaring met: People Management: Motiveren en coachen, veranderingstrajecten en persoonlijke ontwikkeling Network & Procurement: Contractonderhandelingen en budgetbeheer, tenders. Operations: Opvolging en optimalisatie van administratieve/logistieke/operationele flows, opzetten en opvolgen van KPI's Administration & Customer Care: Opmaken en opvolgen van offertes, klachtenbeheer. Wie ben ik? Flexibel, nieuwsgierig en can-do mentaliteit. Structurele en efficiënte aanpak van taken en projecten. Uitstekende interpersoonlijke en communicatieve vaardigheden. Positieve en enthousiaste persoonlijkheid die zich vlot aanpast aan het niveau van diverse stakeholders. Talenkennis: Nederlands - Frans - Engels Na iets meer dan 20 jaar actief te zijn als Operations Manager in diverse sectoren heb ik ervoor gekozen om mijn opgedane ervaringen en kennis te gaan delen als freelancer. Essenza werd opgestart eind 2023 en richt zich voornamelijk op eenmanszaken en kleinere KMO's. Essenza is jouw partner als je op zoek bent naar een flexibele en multi inzetbare kracht. Heb je nood aan een partner die voor jou spotoprachten kan vervullen, last-minute vervangingen kan opnemen of deeltijdse opdrachten voor lange termijn kan invullen, laat ons dan zeker eens praten. Essenza zorgt ervoor dat jij tijd kan maken voor het essentiële.

Interesse in dit profiel?

Interesse in dit profiel?













      Ik wil graag op de hoogte gehouden worden van communicaties over events, sollicitatietips, wedstrijden, surveys, etc…

      0036N00000l2oF5QAI Katrien