fbpx

Katrine

Commercieel administratief bediende

Ik ben Katrien uit Lembeek en ben beschikbaar als administratief (commercieel) bediende, logistiek bediende, customer care, structuur brengen en ontzorgen van bedrijven. Ik heb ervaring met: People Management: Motiveren en coachen, veranderingstrajecten en persoonlijke ontwikkeling Network & Procurement: Contractonderhandelingen en budgetbeheer, tenders. Operations: Opvolging en optimalisatie van administratieve/logistieke/operationele flows, opzetten en opvolgen van KPI's Administration & Customer Care: Opmaken en opvolgen van offertes, klachtenbeheer. Wie ben ik? Flexibel, nieuwsgierig en can-do mentaliteit. Structurele en efficiënte aanpak van taken en projecten. Uitstekende interpersoonlijke en communicatieve vaardigheden. Positieve en enthousiaste persoonlijkheid die zich vlot aanpast aan het niveau van diverse stakeholders. Talenkennis: Nederlands - Frans - Engels Na iets meer dan 20 jaar actief te zijn als Operations Manager in diverse sectoren heb ik ervoor gekozen om mijn opgedane ervaringen en kennis te gaan delen als freelancer. Essenza werd opgestart eind 2023 en richt zich voornamelijk op eenmanszaken en kleinere KMO's. Essenza is jouw partner als je op zoek bent naar een flexibele en multi inzetbare kracht. Heb je nood aan een partner die voor jou spotoprachten kan vervullen, last-minute vervangingen kan opnemen of deeltijdse opdrachten voor lange termijn kan invullen, laat ons dan zeker eens praten. Essenza zorgt ervoor dat jij tijd kan maken voor het essentiële.

Lembeek
Available from: February 1, 2024
5 day(s)/per week
Own car
Homework
Weekend Work
Evening Work

Skills

EnglishFrenchSecretarialOffice ManagementMicrosoft WordTeamsMicrosoft OfficeCoordination Of TasksSharePointOneNoteAccessSecretariatPowerPointMS OutlookSales areaOutgoing PackagesBecomeRegulationsDaily OperationTransportation & LogisticsOutlookExcelAdministrative DutiesLogistics / TransportCountry languages Dutch

GIGHOUSE opinion

GIGHOUSE-Score:

I would like to introduce you to Katrien. Katrien has a bachelor's degree in hotel management but actually her first choice was to study criminology to join the police force.

Katrien has a very nice track record, having worked in middle management for 20 years as an operations manager.


Today Katrien works as a freelancer and wants to unburden companies and business owners, middle management is no longer necessary but she can use her experience to support companies. Katrien's strengths? She only needs 2 words to know what to do, she is very quick to settle in, likes to digress and works in a solution-oriented way. Moreover, she is perfectly trilingual and has a very good knowledge of ERP, SAP and Navision.

 

❤️ Katrien is a natural-born, hands-on lady with spunk. She speaks passionately, is very enthusiastic and flexible, both in terms of tasks and hours. She wants to get ahead! Katrien likes variety and also likes to think along. She can certainly work purely executive as well. You ask, Katrien does and this with great enthusiasm!

🤝 experience within administration, people management, operations within manufacturing, logistics, retail

🔎 seeking assignments as administrative assistant, management assistant, coordinating positions, customer service, customer care

🌍 language skills: ND / FR / ENG (fluent)

 

Job Content:

Tasks Done:

  • Motivation and coaching, change processes and personal development
  • Network & Procurement
  • Contract negotiations and budget management, tenders
  • Opvolging en optimalisatie van administratieve/logistieke/operationele flows, opzetten en opvolgen van KPI's 
  • Administration & Customer Care
  • Preparation and follow-up of quotations, complaint management

Good to know:

👌🏻 Bachelor Hotel Management

👌🏻 3-language NL-FR-ENG

👌🏻 very good knowledge SAP, Navision, ERP


Interested in this profile?

Interested in this profile?













      I would like to be notified of communications about events, application tips, contests, surveys, etc....

      0036N00000l2oF5QAI Katrine