Als Dossierbeheerder / Accountant ben jij het eerste aanspreekpunt voor onzen klanten in jouw portefeuille. De klant kan bij jou terecht voor al zijn financiële vragen en rekent op jouw advies. In deze rol neem je graag de volgende verantwoordelijkheden op:
- Je bouwt een degelijke dossierkennis op en bent op de hoogte van de wetgeving in de desbetreffende sectoren.
- Vennootschappen en/of éénmanszaken? Onder jouw alziend oog is de boekhouding telkens nauwkeuring en precies.
- Je deelt je werktijd optimaal in volgens de nodige deadlines voor fiscale aangiftes: vennootschapsbelasting, personenbelasting en btw.
- Aan de hand van tussentijdse analyse van resultaten adviseer je je klanten proactief.
- Ook de jaarrekeningen neem je onder je hoede door die tijdig en correct op te maken.
- Je ontzorgt je klant bij alle financiële vragen en toekomstplannen.
Samen gaan we nog een stapje verder. Je ondersteunt je klant bij specifieke vragen rond hun dossier. Dit gaat van opstart tot investeringen en vereffeningen. Dankzij onze ervaren dossierbeheerders, interne juristen en fiscalisten hebben we alle expertise in huis om die ondersteuning samen te bieden.
Skills
Waarom kiezen voor deze opdracht
- Voor onbepaalde duur
- Minimum 3 dagen per week
- Alles valt te bespreken
Extra info
Regio: | Roeselare |
Beschikbaarheid: | 3 Dag(en) per week |
Looptijd: | 20 weken |