fbpx

Ik ben sinds eind 2019 portret- en personal branding fotograaf in hoofd beroep. De laatste tijd merk ik echter dat er minder klanten de weg naar mijn bedrijf vinden en wil ik even wat rust in bouwen op financieel vlak: me steeds zorgen moeten maken over of er wel genoeg omzet gaat zijn, begint door te wegen en daarom ben ik op zoek naar een tijdelijke deeltijdse administratieve functie, bij voorkeur dicht bij huis. Als dan niet met thuiswerk. Ik werkte lange tijd in verschillende administratieve functies waarbij ik veel zelfstandigheid en vertrouwen kreeg van mijn leidinggevenden. Ze wisten dat ze op me konden vertrouwen en dat het werk gedaan werd tegen de deadline die was afgesproken. Idealiter vind ik een tijdelijke opdracht waarin ik die kwaliteiten opnieuw kan inzetten zodat het een win-win is voor beide partijen. Ik ben ook mama van 2 meisjes (bijna 12 en 8) en 2 plusmeisjes (24 en 22). Ondertussen zijn mijn man Geert en ik bijna 15 jaar samen. We wonen in de wijk Zurenborg en houden van de Belgische Ardennen naar waar we regelmatig op weekend trekken. Verder hou ik van buiten zijn, in de tuin werken, yoga en reizen, en fotografie uiteraard ;)

Antwerpen
Beschikbaar vanaf: 2 september 2024
3 dag(en) / per week
Eigen auto
Thuiswerk
Weekend Werk
Avond Werk

Skills

DoorzetterOog Voor DetailTeamplayerSociaalNederlandstaligAdminEngelse TaalFranse TaalOnline Gesprek

GIGHOUSE opinie

GIGHOUSE-Score:

Laat me je voorstellen aan An uit Antwerpen. An behaalde haar bachelor in Secretariaat-talen in 2001. Meteen na haar afstuderen begon ze te werken als managementassistent voor de HR-manager en de juridische dienst.


Na enkele jaren in het buitenland te hebben gewerkt, waar ze actief was op de Belgische ambassade, keerde ze terug naar België.


In 2019 nam An de stap om fulltime te gaan werken als fotograaf, na jarenlang als bijberoep actief te zijn geweest. Ze richt zich voornamelijk op de b2b-markt en streeft ernaar om haar fotografie te combineren met haar administratieve vaardigheden.


An in ’t kort:

🤝 +/- 20 jaar ervaring binnen administratie

🔎 Zoekt tijdelijke functies administratie 

🌍 Nederlands ( zeer goed), Frans ( zeer goed), Eng ( zeer goed)

❤️An staat bekend als een betrouwbare en vastberaden professional. Ze werkt graag zelfstandig aan opdrachten en is vastbesloten om ze succesvol af te ronden. Haar integriteit en betrouwbaarheid maken haar een uitstekende keuze voor elke taak waarbij vertrouwen essentieel is.

 

Jobinhoudelijk:

-       Telefonie.

-       Klassement.

-       Contactpersoon klanten.

-       Assistent HR manager – juridische dienst.

-       Notuleren.

-       Vergaderingen verzorgen.

-       Offertes opmaken.

-       Debiteurenbehandeling.

-       Klachtenbehandeling.

-       Presentaties opmaken.

-       Regelen van transport.

-       

-        

Good to know:

👌🏻 Dilpoma: Secretariaat – Talen ( A1) 

               

Interesse in dit profiel?

Interesse in dit profiel?













      Ik wil graag op de hoogte gehouden worden van communicaties over events, sollicitatietips, wedstrijden, surveys, etc…

      0036N00000nWHQRQA4 An