fbpx

Chef d'équipe free-lance du service clientèle

retour à l'aperçu
23/05/2024

Door zwangerschapsrust van hun huidige teamleider, zoeken wij een ervaren en gedreven freelancer om het customer service team te begeleiden van een klant te Gent.

Als Teamleider Control Tower ben je verantwoordelijk voor de aansturing en coaching van een team van +/ 12-13 medewerkers. Jij zorgt ervoor dat de dagelijkse operaties soepel verlopen en dat zowel medewerkers als klanten tevreden zijn. Je werkt nauw samen met een team van experts en admin medewerkers die verantwoordelijk zijn voor verschillende regio’s.


Fonctions et responsabilités :

  • Leiding geven en coachen: Je biedt dagelijkse leiding en coaching aan het team en werkt samen met de teamleider van een ander Control Tower team.
  • One-to-one gesprekken: Je voert regelmatig individuele gesprekken met teamleden om hun voortgang te bespreken en hen te ondersteunen bij hun ontwikkeling.
  • Team meetings: Je organiseert en leidt teamvergaderingen om de stand van zaken te bespreken en strategieën te bepalen.
  • Opvolgen en controleren: Je houdt toezicht op het team en zorgt ervoor dat de werkzaamheden volgens plan verlopen.
  • Klantencontact: Je behandelt grotere operationele problemen en onderhoudt direct contact met grote klanten, waarbij je samenwerkt met experts en klantenmeetings houdt.
  • Planning: Je stelt de planning op, inclusief werken op feestdagen, en communiceert deze naar het payroll team.
  • Operationele ondersteuning: Bij drukke periodes ondersteun je het team operationeel, waarbij je logistieke kennis essentieel is.
  • IT kennis: Je gebruikt Excel en Outlook voor agendabeheer en andere administratieve taken.
  • Communicatie: Je communiceert vloeiend in zowel Nederlands als Engels.
  • Stressbestendig en motiverend: Je blijft kalm onder druk en weet het team te motiveren en signalen van stress of problemen tijdig op te pikken.

Votre profil :

  • Aantoonbare ervaring in de logistiek
  • Ervaring met leidinggeven en coaching
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden in Nederlands en Engels
  • Sterk in planning en organisatie
  • Stressbestendig en in staat om het team te motiveren
  • Goede kennis van Excel en Outlook

Ben jij geïnteresseerd? Solliciteer dan nu!

Compétences

Pourquoi choisir cette mission ?

  1. Customer service manager
  2. Teamleider
  3. Affectation temporaire

Informations complémentaires

Région : Gand
Disponibilité : 5 jour(s) par semaine
Durée de l'enquête : 32 semaines
a186N000005Id8iQAC

    Cet emploi de freelance vous convient-il ? Remplissez rapidement vos coordonnées et cliquez sur "postuler" !














    Je souhaite être informé(e) des communications concernant les événements, les conseils de candidature, les concours, les enquêtes, etc, concours, enquêtes, etc.




    Télécharger l'application GIGHOUSE