fbpx

🌟 Ervaren Office Manager met expertise in boekhouding, HR en klantenservice. 🌟 Als toegewijde Office Manager combineer ik mijn passie voor nauwkeurigheid en efficiëntie met een vriendelijke en professionele benadering. Mijn uitgebreide ervaring in boekhouding stelt me in staat om financiële processen effectief te beheren en te optimaliseren, terwijl mijn HR-vaardigheden zorgen voor een soepele werking van personeelszaken. Met een focus op klanttevredenheid ben ik bedreven in het onderhouden van sterke relaties met klanten en leveranciers, waarbij ik hun behoeften begrijp en snel en doeltreffend reageer. Mijn vermogen om te multitasken en prioriteiten te stellen, gekoppeld aan een serieuze, maar vriendelijke aanpak, stelt me in staat om zelfs onder druk effectief te presteren. Laten we verbinden en bespreken hoe ik kan bijdragen aan het succes van jouw bedrijf :)

Gand
Beschikbaar vanaf: 6 maart 2024
4 jour(s)/semaine
Voiture personnelle
Travail Ă  domicile
Travail le week-end
Travail du soir

Compétences

Soutien organisationnel et administratifHR-toolingAdministration du personnelSecundair DiplomaAdministratie HRPaiementsArbeidscontractenRegistratie Van OpleidingenAdministration des ressources humainesL'équipe d'encadrementTolkenConseilGestion de bureauRH administrativeVertrouwelijkKlantgerichtGestion des problèmesTimekeepingDéveloppement du leadershipFlexibilité de déploiementPerfectionistCommunicationsOffice-paketHR AdministratiefBoekhouding

Avis de GIGHOUSE

Score de GIGHOUSE :

Melisa uit Gent, een jonge, startende freelancer, zeer ambitieuze dame, sympathiek en gedreven. Na 6 jaar ervaring in loondienst met functies in administratie, HR administratie en boekhoudkundige administratie, wil ze graag als zelfstandige aan de slag.


| Bon Ă  savoir :

👌🏻 Studies: Deeltijds beroepssecundair onderwijs: Handel en administratie

👌🏻 Software kennis: Excel, Exact Online

👌🏻 Ervaring met: Liantis, Point HR en Acerta


| Melisa in't kort:

🤝 +6 jaar ervaring in administratie

🔎 Zoekt opdrachten als officemanager, administratief bediende

🏡 Woonplaats: 9000 Gent

🏃🏻‍ Beschikbaarheid: 5 dagen/week

❤️ Sterkste troeven: Gedreven, gestructureerd, ambitieus


| Compétences :

- Contenu de l'emploi Melisa is vertrouwd met het volgende takenpakket: voorbereiding van de boekhouding, klantencontact, telefonie, mailverkeer, opmaken van contracten, onboarding van nieuwe medewerkers, personeelsadministratie, klassement, agendabeheer, facilitair beheer, voorraadbeheer kantoormaterialen, ...

• Sector | Heeft ervaring in de energiesector en dienstverlening.

• Vorige werkgevers | Werkte eerder bij Mars Solar (officemanagement gedaan 3 jaar) en Familiezorg (3 j. administratie)

Ce profil vous intéresse ?

Ce profil vous intéresse ?













      Je souhaite être informé des communications relatives aux événements, aux conseils en matière de candidature, aux concours, aux enquêtes, etc. ....

      0036N00000l3JTUQA2 Melisa