fbpx

Elien

Assistant de gestion

Ik ben Elien, mama van twee dochters, vrouw van een ondernemer en momenteel aan de slag bij een immobiliënkantoor. Ik ben afgestudeerd als orthopedagoog en een viertal jaar in deze functie gewerkt met volwassen met een mentale beperking. Omwille van de combinatie van werk en privé de omschakeling naar administratief medewerker gemaakt en dit wil ik nog verder doortrekken met freelance opdrachten. Ik ga gestructureerd te werk en kan overleven in chaos. Klantvriendelijk, sociaal en spontaan zijn kenmerkend voor mij. Competenties: Dossiers administratief en punctueel voorbereiden en afwerken (momenteel: immobiliënkantoor) Beheer van verschillende mailboxen Verwerken van inkomende en uitgaande facturen (Yuki) Incasso (Telefonisch) onthaal en doorverwijzing Klant- en leverancierscontact Stroomlijnen, uitwerken workflows *Sept 2019 - heden Administratieve ontzorger (Estero BV) : Administratieve dienstverlening van A tot Z: dossiervoorbereiding en -afwerking, mailboxenbeheer, onthaal, telefonie, planning, facturatie, debiteurenbeheer *Okt 2014 - Aug 2019 Orthopedagoog (Schoonderhage VZW): Verantwoordelijke bewonersdossier Schakelfunctie tussen directie - begeleidingsteam en bewonersnetwerk - begeleidingsteam Teamverantwoordelijke: teamoverleg leiden, coaching, sollicitatiegesprekken

Haaltert
Beschikbaar vanaf: 1 april 2024
3 jour(s)/semaine
Voiture personnelle
Travail à domicile
Travail le week-end
Travail du soir

Compétences

Gérer le flux de facturationContacts Recouvrement de créances, Comptabilité, Assureurs-créditContact téléphonique avec les clientsSoutien administratifEntrée des donnéesCodage, classement et archivage des documentsPréparation des dossiers des avocatsAuditen Van Administratieve OrganisatieSuivi de la facturation et des obligations en matière de TVAContrôle des facturesRecouvrement des facturesFactures de réservationPréparation des facturesEnvoi de rappels de paiementEffectuer des paiements FournisseursTraitement des factures FournisseursSuivi Comptes créditeursGestion des comptes débiteursOffice 365Accueillir les nouveaux employésSuivi de l'évaluation et de la formationPrécisionPonctuel

Avis de GIGHOUSE

Score de GIGHOUSE :

Elien uit Haaltert heeft 3 jaar ervaring als Administratief Vastgoed Medewerker bij een vastgoedbedrijf. Op vandaag ondersteunt zij als freelancer, bedrijven op vlak van administratie.


| Bon à savoir :

👌🏻 Bachelor Orthopedagogie

👌🏻 Heeft een juridische basiskennis


| Elien in't kort:

🤝 +/- 4 jaar ervaring

🔎 Management Assistent, Administratief Medewerker

🌍 NL (moedertaal) FR, ENG (goed)

🏡 Haaltert, regio +/- 30 min reistijd

❤️ Elien kwam heel vriendelijk over, vlotte babbel en ze lijkt me een sterke kandidaat maar is nog wat bescheiden over haar kunnen. Volgens mij heeft ze veel meer in haar mars dan dat ze aangeeft.

Ze is enorm leergierig, Elien geeft aan dat ze graag uitvoerend werkt.

Attentes ?

Jobinhoudelijk | Elien heeft ervaring in orthopedagogie gedaan maar wou toch liever meer in de administratie gaan. Ze werkt graag gestructureerd en kan overleven in chaos. Klantvriendelijk, sociaal en spontaan zijn kenmerkend voor Elien.

- Dossierbeheer

- Beheer van verschillende mailboxen

- Verwerken inkomende en uitgaande facturen (Yuki)

- Incasso

- (Telefonisch) onthaal en doorverwijzing

- Klant- en leverancierscontact

- Stroomlijnen, uitwerken workflows

- Draaiboek

- Debit / credit

Ce profil vous intéresse ?

Ce profil vous intéresse ?













      Je souhaite être informé des communications relatives aux événements, aux conseils en matière de candidature, aux concours, aux enquêtes, etc. ....

      0036N00000FZBXKQA5 Elien