fbpx

Dirk

Responsable du marketing stratégique

Wat draag ik mee in mijn rugzak? Een boeiend en breed pakket aan ervaring en expertise verzameld dankzij verschillende sales & marketing rollen in food, gastronomie, fashion, textiel & lifestyle bedrijven. Ik kijk ernaar uit om ambitieuze bedrijven te kunnen helpen bij het optimaliseren van hun marketing & sales potentieel. Dit zijn de bedrijven en merken waar en waarmee ik al heb gewerkt: Barry Callebaut, Lindt chocolate, Tabasco, Lea&Perrins, Candarel, Carbonell, Dr. Martens, Bel&bo, Disney, VeePee, Olivier Strelli, Pauline B, Eskimo, Colruyt, ...

Erembodegem
Beschikbaar vanaf: 21 februari 2024
1 jour(s)/par semaine
Voiture personnelle
Travail à domicile
Travail le week-end
Travail du soir

Compétences

L'image de marqueVerkoopleidingVenteStrategy Defining And CoordinationCommunicationsRédaction de contenu / Marketing de contenuCommunication marketingCommunication hors ligneCommunications en ligneCommuniqués de presseRécit de l'histoirePlanification du projetB2BB2CRédactionRédaction de la lettre d'informationRécit de l'histoireMarketing numériqueMarketing direct

Avis de GIGHOUSE

Score de GIGHOUSE :

Dirk is een senior profiel met ervaring in Sales & Marketing die het liefst strategische n operationeel kan worden ingezet. Dirk is een rustige man die zijn wereld kent. Hij heeft een masterdiploma in Toegepaste Economische Wetenschappen, specialisatie Marketing Management.


Ondertussen bouwde hij al een ruime carrière op in de sector, zo rondde hij net een tweejarig freelanceproject (via GIGHOUSE) af voor Colruyt als Marketeer. Daar was hij verantwoordelijk voor:

  • marketingacties vanuit de behoefte van een specifiek filiaal
  • werkte filiaalcampagnes uit op maat in functie van de de bepaalde noden
  • ideeën omzetten in concrete actieplannen die in lijn moesten worden gezet met de marketingacties
  • de bestaande marketingscenario’s evalueren en bijsturen voor oa sluiting, opening, wegenwerken…
  • promotionele campagnes uitwerken
  • overleg met verschillende afdelingen en communicatiebureaus
  • briefings opstellen voor het creatieve team.
  • analyseren en rapporteren van campagnes die zijn afgelopen en formuleren van aandachts- en verbeterpunten voor een volgende campagnes
  • ....

Hij was de redder in nood en het aanspreekpunt voor het filiaal binnen marketing&sales waarbij hij vooral moest multi-tasken en hands-on werken.


Good to know: Colruyt was al even op zoek naar een vaste medewerker, eens gevonden liep Dirk zijn opdracht af maar werd al snel teruggevraagd door Colruyt omdat de persoon niet stressbestendig genoeg was.


Het liefst is hij op zoek naar een allround functie waarbij hij de combinatie van beide strategisch als uitvoerend, hoofdaccent op marketing maar sales gerelateerde verantwoordelijkheden kan uitvoeren. Zowel B2B als B2C en off- en online marketing.


Dirk is taalvaardig en communicatief zeer sterk; spreekt maar liefst 4 talen Nederlands - Engels – Frans – Duits


Met de achtergrond van verschillende leidinggevende rollen in sales- en marketingmanagement van food, fashion & lifestyle, gastronomie bedrijven, staat Dirk altijd open om zijn expertise ten dienste te stellen van een boeiend bedrijf met gezonde groeiambities. In zijn bagage vind je ook een bewezen staat van dienst op het gebied van product- / bedrijfs- / conceptontwikkeling en algemene bedrijfsstrategie.


Ce profil vous intéresse ?

Ce profil vous intéresse ?













      Je souhaite être informé des communications relatives aux événements, aux conseils en matière de candidature, aux concours, aux enquêtes, etc. ....

      0036N00000CnSYaQAN Dirk