fbpx

Met meer dan 20 jaar werkervaring in 5 verschillende bedrijven zowel in het binnenland als in het buitenland, heb ik een grote kennis opgebouwd. Dankzij mijn veelvuldige talenkennis en mijn aanleg voor communicatie worden uw klanten op maat bediend in hun taal. Mijn missie is u te helpen met al uw administratie, voorraadbeheer en logistieke organisatie zodat u zich kan concentreren op uw hoofdactiviteit.

Bierbeek
Beschikbaar vanaf: 10 februari 2024
2 jour(s) / par semaine
Voiture personnelle
Travail à domicile
Travail le week-end
Travail du soir

Compétences

Gestion des comptesAdministrationAcquisition de clientsSuivi des clientsRecherche de partenairesSélectionner les fournisseursCommunicationsCommunications externesCommunication interneCommunication marketingCommunication hors ligneCommunications en ligneExpositionsCongrèsGestion des événementsFestivalsLogistiqueMédias sociauxPlanification du projetRelations publiquesTraductionPrécisionPonctuelSAP

Avis de GIGHOUSE

Score de GIGHOUSE :
Sabine uit Bierbeek heeft 20 jaar ervaring in planning en supplychain.
Ze deed haar universitaire studies in Frankrijk en werd onmiddellijk gerekruteerd door Motorolla.
Eens terug in België ging Sabine voor Nestlé als demand en supply planner droge voeding.
Voor Nestlé heeft ze later ook in Zwisterland en Frankrijk gewerkt om dan de stap te maken naar VWR International Leuven.
VWR is een Amerikaanse multinational die de distributie doet van medisch materiaal en chemische producten. Hier was Sabine verantwoordelijk voor het voorraadbeheer van de volledige Europese divisie. Ze had een portefeuille van €80 miljoen euro. Ze moest er bepalen welke producten waar en hoeveel op stock werden gehouden, ze deed er forecasting, planning enz. Na 7 jaar was ze uitgekeken op deze functie en stelde VWR zelf voor of ze op VWR België wilde gaan werken om een team op de klantendiens te leiden.
Op die manier kon ze ook ervaring op doen als manager.
Haar team was gespecialiseerd in de grote pharmaklanten. Hier ging het dan over de producten die zij direct in hun productieketen gebruiken. Dit bracht heel veel stress met zich mee om alles op tijd bij de klanten te krijgen. Met bijkomend heel wat KPI's en targets. Zonder die producten kunnen bijvoorbeeld zelfs vaccins niet gemaakt worden.

Sabine had nood aan wat meer rust en koos daarom om zelfstandig freelance consultant te worden.
Ze geeft momenteel de voorkeur aan meerdere kleine projectjes of 1 project waarmee ze deeltijds bezig is.
Daarom zoekt ze opdrachten in administratie, supply chain is minimum 150%

Sabine is in te schakelen voor volgende administratieve taken:
- financiële administratie
- voorbereiding boekhouding (master economie)
- commerciële administratie

Sabine noemt zichzelf een SAP super user, ze kent het programma heel goed en heeft ook opleidingen gegeven hierover en meerdere IT-implementaties aan de operationele kant mee helpen opzetten.

Ce profil vous intéresse ?

Ce profil vous intéresse ?













      Je souhaite être informé des communications relatives aux événements, aux conseils en matière de candidature, aux concours, aux enquêtes, etc. ....

      0036N0000079mdUQAQ Sabine