fbpx

Magali

Accounting clerk

Administratie is niet voor iedereen even interessant, maar ik hou ervan! Ik werk snel en gedetailleerd, en kan jouw administratie in sneltempo verlichten. In 2011 studeerde ik af als Bachelor in de Journalistiek en deed nadien nog een Bacheloropleiding Toerisme & Recreatiemanagement. Met beide diploma's op zak, ging ik aan de slag in horecabedrijven waar administratie een grote rol ging spelen. Verder nam ik reeds de administratie op mij voor onder meer enkele recreatiedomeinen en een bouwbedrijf. Daarnaast werkte ik als Personal Assistant van de CEO in een verpakkingsbedrijf. Ongeacht welke uitdagingen op mijn pad komen, ik ga er volop tegenaan met de nodige efficiëntie en nauwkeurigheid. Kan ik je helpen wat last van je schouders te halen? Neem vandaag nog contact op. Jouw administratie is bij mij in goede handen.

Bruges
Beschikbaar vanaf: 8 april 2024
2 day(s)/per week
Own car
Homework
Weekend Work
Evening Work

Skills

Exact OnlineExpert MOctopusOffice365Administrative SupportData InputAdministrationGDPR KnowledgeAccuracyPunctualCoding, Classifying And Archiving DocumentsManage Invoicing FlowAudit InvoicesCollecting InvoicesEntering InvoicesFormatting InvoicesSending payment remindersContacts Collection, Accounting, Credit InsurersFollow up OrdersProcessing Purchase OrdersMaking Payments SuppliersInvoice Processing Suppliers

GIGHOUSE opinion

GIGHOUSE-Score:

Maak kennis met Magali uit Brugge. Magali heeft +/- 9 jaar ervaring in allround administratie en boekhoudkundige administratie.

Ze is een communicatieve, gedreven ondernemer. Flexibel en hands-on, en kan goed omgaan met deadlines.


| Good to know:

👌🏻 Bachelor Journalistiek & Banaba Toerisme & Recreatiemanagement

👌🏻 Software kennis: Octopus, Expert/M, ERP, Excel, Word, Outlook

👌🏻 Sinds 2021 freelance administratief & boekhoudkundig Assistent


| Magali in't kort:

🤝 +/- 9 jaar eervaring

🔎 Zoekt opdrachten in administratie en boekhouding

🌍 Nl & Eng (zeer goed), Fr & Sp (goed), De (basis)

🏡 Woonachtig te Brugge

💰 tussen €45 - €50 per uur

❤️ Magali is klantvriendelijk, staat altijd klaar om iedereen te helpen. Werkt graag gestructureerd, kan zowel in team verband als zelfstandig werken.


| Competencies?

Job Content: Magali is vertrouwd met volgende takenpakket:

  • aankoopfacturen inboeken
  • verkoopfacturen opmaken & inboeken
  • rekeninguitreksels verwerken
  • accounts receivable management
  • betalingen opvolgen
  • administratieve opvolging van gerechtelijke dossiers
  • personnel administration
  • uurroosters opmaken
  • billing
  • loonadministratie ism sociaal secretariaat
  • postverwerking
  • receptie: mailverkeer & telefonie
  • bestellingen plaatsen & opvolgen

Sectors: ervaring in horeca, toerisme, voeding & verpakking

Experience:

  • Exploitatiemaatschappij Klein Strand - als Administratief Boekhoudkundig bediende
  • Barias BV - als Personal Assistant
  • Seafront Zeebrugee - als Administratief Assistent
  • Novotal: Receptioniste
  • Thalys - 1e werkervaring als Stewardess

Interested in this profile?

Interested in this profile?













      I would like to be notified of communications about events, application tips, contests, surveys, etc....

      0036N00000N7gZeQAJ Magali