fbpx

Melisa

Officemanager

🌟 Ervaren Office Manager met expertise in boekhouding, HR en klantenservice. 🌟 Als toegewijde Office Manager combineer ik mijn passie voor nauwkeurigheid en efficiëntie met een vriendelijke en professionele benadering. Mijn uitgebreide ervaring in boekhouding stelt me in staat om financiële processen effectief te beheren en te optimaliseren, terwijl mijn HR-vaardigheden zorgen voor een soepele werking van personeelszaken. Met een focus op klanttevredenheid ben ik bedreven in het onderhouden van sterke relaties met klanten en leveranciers, waarbij ik hun behoeften begrijp en snel en doeltreffend reageer. Mijn vermogen om te multitasken en prioriteiten te stellen, gekoppeld aan een serieuze, maar vriendelijke aanpak, stelt me in staat om zelfs onder druk effectief te presteren. Laten we verbinden en bespreken hoe ik kan bijdragen aan het succes van jouw bedrijf :)

Ghent
Beschikbaar vanaf: 6 maart 2024
4 day(s)/per week
Own car
Homework
Weekend Work
Evening Work

Skills

Organizational And Administrative SupportHR-toolingPersonnel AdministrationSecundair DiplomaAdministratie HRPayrollArbeidscontractenRegistratie Van OpleidingenHR AdministrationCoaching TeamTolkenConsultingOffice ManagementAdministrative HRVertrouwelijkKlantgerichtProblem managementTimekeepingLeadership DevelopmentFlexibly DeployablePerfectionistCommunicationsOffice-paketHR AdministratiefAccounting

GIGHOUSE opinion

GIGHOUSE-Score:

Melisa uit Gent, een jonge, startende freelancer, zeer ambitieuze dame, sympathiek en gedreven. Na 6 jaar ervaring in loondienst met functies in administratie, HR administratie en boekhoudkundige administratie, wil ze graag als zelfstandige aan de slag.


| Good to know:

👌🏻 Studies: Deeltijds beroepssecundair onderwijs: Handel en administratie

👌🏻 Software kennis: Excel, Exact Online

👌🏻 Ervaring met: Liantis, Point HR en Acerta


| Melisa in't kort:

🤝 +6 jaar ervaring in administratie

🔎 Zoekt opdrachten als officemanager, administratief bediende

🏡 Woonplaats: 9000 Gent

🏃🏻‍ Beschikbaarheid: 5 dagen/week

❤️ Sterkste troeven: Gedreven, gestructureerd, ambitieus


| Competencies:

- Job content | Melisa is vertrouwd met het volgende takenpakket: voorbereiding van de boekhouding, klantencontact, telefonie, mailverkeer, opmaken van contracten, onboarding van nieuwe medewerkers, personeelsadministratie, klassement, agendabeheer, facilitair beheer, voorraadbeheer kantoormaterialen, ...

• Sector | Heeft ervaring in de energiesector en dienstverlening.

• Vorige werkgevers | Werkte eerder bij Mars Solar (officemanagement gedaan 3 jaar) en Familiezorg (3 j. administratie)

Interested in this profile?

Interested in this profile?













      I would like to be notified of communications about events, application tips, contests, surveys, etc....

      0036N00000l3JTUQA2 Melisa