fbpx

Charlotte

Administrative assistance

Hallo, Ik heb reeds enkele jaren ervaring in administratieve opdrachten. Vooral de numerieke opdrachten, zoals facturatie, spreken me erg aan. Ik werk zorgvuldig en kan me zowel in individueel werk als in werk in teamverband vinden. Door mijn leergierige aard leer ik snel bij. Ik ben zowel part time als full time beschikbaar. Groetjes! Charlotte

Brasschaat
Beschikbaar vanaf: 6 april 2024
5 day(s)/per week
Own car
Homework
Weekend Work
Evening Work

Skills

AccuracyPunctualOffice 365SilvasoftYoursmincMicrosoft Dynamics NavisionSAPMicrosoft Dynamics Business CentralAdministrative SupportData InputBank Extracts BooksBooking & Processing Financial DataManage Invoicing FlowAudit InvoicesCollecting InvoicesEntering InvoicesFormatting InvoicesSending payment remindersFollow up OrdersProcessing Purchase OrdersMaking Payments SuppliersInvoice Processing SuppliersFollow up Accounts payableAdministrationWelcoming New Employees

GIGHOUSE opinion

GIGHOUSE-Score:

Charlotte is een freelancer die zich specialiseert binnen de niche administratie. Ze is momenteel volledig beschikbaar en zoekt een tijdelijke opdracht tot eind september. Na half september heeft ze een geplande reis van twee maanden door Europa gepland.

Ze heeft ervaring en interesse in verschillende administratieve taken, zoals algemene administratie, facturering en HR-gerelateerd werk.

Ze heeft gewerkt met programma's zoals ServiceNow, Microsoft Office, Microsoft Dynamics, SAP, Navision en Zendesk.

Na half september heeft ze een geplande reis van twee maanden, maar ze zal daarna weer beschikbaar zijn.

 

️ Charlotte is een opwindende avonturier die altijd op zoek is naar nieuwe uitdagingen en ervaringen. Ze heeft een intrigerende persoonlijkheid die nieuwsgierigheid en moed uitstraalt. Met haar vastberadenheid en bereidheid om buiten haar comfortzone te treden, is ze niet bang om risico's te nemen en nieuwe avonturen aan te gaan.

Zo was ze reeds aan de slag in Australië en werkte ze een opstart uit in België voor een bedrijf in Hong Kong.

🤝 +5 jaar ervaring binnen administratie

🔎 zoekt opdrachten binnen controlling, geen pure functies als accountant

🌍 talenkennis: ND/ ENG / FR / DUITS

 

Job Content:

-       Tasks already done:

o  Onthaal.

o  Mail traffic.

o  Offertes opstellen.

o  Billing.

o  Inboeken van facturen.

o  Meehelpen aan de BTW-aangifte.

o  Beantwoorden van HR vragen ( soft/ harde): dit binnen een Australisch bedrijf.

o  Gegevensverwerking in Excel. ( zeer goeie kennis van Excel)

o  ...

Good to know:

👌🏻  Bachelor Toerisme behaald in 2016.  

Interested in this profile?

Interested in this profile?













      I would like to be notified of communications about events, application tips, contests, surveys, etc....

      0036N00000c4Oi8QAE Charlotte