fbpx

Sandrine

Management Assistant

ik heb meer dan 21 jaar ervaring als personal assistant in een groot advocatenkantoor. ik zoek gevarieerde opdrachten waarbij ik allerhande administratieve taken kan uitvoeren zoals maken presentaties, opstellen facturen, telefonie, agendabeheer, correspondentie, etc. kortom het administratief bijstaan van een zaakvoerder, manager. ik heb tevens een vlotte pen dus teksten schrijven is voor mij geen probleem. mijn sterke punten: accuraatheid, snel grote teksten kunnen lezen, pro-actief, hands-on mentaliteit, kritisch oog

Deerlijk
Beschikbaar vanaf: 8 juli 2024
3 day(s)/per week
Own car
Homework
Weekend Work
Evening Work

Skills

AccuracyPunctual

GIGHOUSE opinion

GIGHOUSE-Score:
Sandrine heeft op dit moment twee opdrachten dit allebei in advocaten kantoren.
Sandrine heeft van 1194-1996 gewerkt op de marketing afdeling van bedrijven. Hierbij moest ze brochures vertalen, evenementen organiseren, programma opstellen om Brussel te ontdekken.

Haar taken bij het advocatenkantoor zijn: facturen opmaken, rappels versturen, geen boekhouding, punt betalingen af, dossiers aanmaken, brieven en mails, layouten in word, pure administratie, telefonie, veragderzaal klaarzetten.

Dit zijn projecten die ze al jaren doet en zijn nog voor een lange termijn.
*Software: werken met yuki,office, Kleos --> leert snel aan, geen kennis ERP
* Sandrine wenst enkel te werken in een gestructureerd bedrijf, waar geen rumoer en chaos is.
* sterktes: accuraatheid, proactiviteit, optimistisch
* Indruk: Sandrine heeft al veel ervaring, ze is sociaal en weet de juiste dingen te zeggen, het moet in orde zijn of ze gaat niet aan de slag.

Region:
west vlaanderen, 1 uur en kwart is het verste liefst minder, gent mag ook voor opdrachten

Interested in this profile?

Interested in this profile?













      I would like to be notified of communications about events, application tips, contests, surveys, etc....

      0036N00000BcvFKQAZ Sandrine